BagoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBersama baik dan buruk, apakah trend tinjau

  • masa pelepasan:2022-08-25 13:37:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:493
  • Penerangan pantas:

    Bago,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar,

Kandungan artikel

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, apakah trend tinjauan pasaran" >



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Sebenarnya,BagoVideo pengubah distribusi, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

reformKebocoran minyak dari radiator paip panas

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


BagoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasaran



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Di mana saya boleh mencarinya?Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu,BagoPenukar tegang, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

BagoAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

BagoMaklumat produk lain
  • LudasilunskaLift elektrik tahapMomentum hitam melemah, kenaikan harga tidak berterusan

    LudasilunskaLift elektrik tahapMomentum hitam melemah, kenaikan harga tidak berterusan

  • SatkaniaSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis keringBagaimana kita memilih mengikut keperluan

    SatkaniaSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis keringBagaimana kita memilih mengikut keperluan

  • VarnaPlatform angkat hidraulik tetapPengilang mengajar anda bagaimana meningkatkan kecekapan kerja

    VarnaPlatform angkat hidraulik tetapPengilang mengajar anda bagaimana meningkatkan kecekapan kerja

  • VarnaJembatan boarding bergerakBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

    VarnaJembatan boarding bergerakBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

  • KaposvarJembatan naik hidraulik bergerakApakah sebab kehabisan stok

    KaposvarJembatan naik hidraulik bergerakApakah sebab kehabisan stok

  • KaposvarTrailer folding arm lifting platformDi industri mana aplikasi akan lebih licin

    KaposvarTrailer folding arm lifting platformDi industri mana aplikasi akan lebih licin

  • KaposvarLift hidraulik menegakLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja

    KaposvarLift hidraulik menegakLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja

  • PatiyaStabilisasi Tengah TransformerUjian berdasarkan

    PatiyaStabilisasi Tengah TransformerUjian berdasarkan

  • segera:Peringatan: Maklumat BagoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBersama baik dan buruk, apakah trend tinjau memberi anda BagoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBersama baik dan buruk, apakah trend tinjau oleh syarikat kami, perkhidmatan BagoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBersama baik dan buruk, apakah trend tinjau dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BagoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBersama baik dan buruk, apakah trend tinjau, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BagoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBersama baik dan buruk, apakah trend tinjau. BagoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBersama baik dan buruk, apakah trend tinjau di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BagoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBersama baik dan buruk, apakah trend tinjau, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!